(Los audios en lengua Catalana son traducidos progresivamente al idioma Español)

jueves, 10 de agosto de 2017

Som allò que valorem !

    


L'evolució de la consciència és un fet dins de tots els regnes de la Naturalesa. Quant ens interessem especialment per l'evolució humana, quant ens comencem a preguntar,  Qui soc Jo?, es precipiten en la nostre aura mental potents energies dèvicas disposades a construir formes de pensament més elevades. Aquestes energies provinents de l'ànima ens impulsen al coneixement dels móns ocults, perquè un dia puguem descobrir el misteri que s'amaga al darrera de l'evolució de les formes. Coneixes a si mateix és la causa de l'existència. D'aquesta recerca en diem " El Camí " que ens condueix a la plena consciència de ser ànimes encarnades en les formes.

Però abans de saber Qui som haurem de donar els passos preliminars  per poder arribar a ser plenament conscients de la importància que tenen per la nostre evolució  les forces elementals que formen part dels cossos: el físic, l'astral i el mental concret, que quant s'integren, formen  la personalitat. 
Per conèixes a si mateix  sense por a equivocar-nos haurem de ser mol objectius i honestos en les nostres valoracions. En primer lloc cal que ens reconeguem i ens acceptem tal com som. És l'única manera de poder canviar (si és que estem disposats a fer-ho) Per això cal revisar quins son els valors que cultivem en la nostra vida, doncs aquests son un reflex de la pròpia consciència.

Que representen aquests valors ?... En realitat son allò a que hi estem més agafats i que condicionen la nostre vida.  
Però que passa quant ens agafem a les creences, als coneixements, als diners, a les persones i ha tantes altres coses ?...  Doncs que estem aturant el procés evolutiu , perquè l'evolució consisteix en  el moviment i transformació constants, res és estàtic, i quant ens resistim a transformar aquests valors entrem en una crisi de consciència.
Inclús els valors que en diem... espirituals, esotèrics o religiosos, sempre tenen per davant un nivell superior per assolir que ens impulsen al moviment. 
Un objectiu superior  sigui  quin sigui el nostre estat de consciència mai l'hauríem de perdre de vista, perquè  encara que no ho sapiguem ens l'assenyala l'ànima i a mesura que avancem en el Camí  es va fent més atraient.

La nostre consciència sempre es projecta en allò que observa i siguin espirituals o materials el valors que predominin a la nostre vida ho valorarem d'acord al que som. No serà mai la realitat absoluta el que veurem sinó que al descriure-la ho farem d'acord als nostres valors.
Les persones en general no veiem les coses tal com son, sinó... Tal com som !

                                                                   
                                                                                   Marta Parramon


8 comentarios:


  1. Si, por esa razón es importante y muy deseable no entrar en ciertas conversaciones donde se ve que algunos/as necesitan tener razón. Al igual que debemos abstenernos en absoluto de querer imponer los'4'datos que hemos llegado a comprender si no se nos pide nada.
    A lo largo del tiempo y de los años, he comprendido que es muy importante no tratar de convencer a nadie de cierta filosofía u otros temas, pero si es un deber -a mi sentí-entender- dar y ayudar si vemos que existe un terreno fértil y que hay una clara demanda de la persona. Por lo menos, así lo vivo a la vez que avanzo poco a poco en el estudio a diario. Me gusta mucho poder ayudar dentro de lo poco que puedo hacer, doy pistas en senderos que ya caminé y comprendí visto que no volvió la prueba en mi camino, y sino oriento hacia lecturas interesantes. Gracias a Dios y a mi doy.

    Como siempre, Muchas Gracias por estar Marta.

    Un abrazo fraternal.
  2. Yo también sigo estudiando Marcos.
    El afan de búsqueda y conocimiento de lo superior creo que nunca se agota cuando hemos dado el primer paso. Y al igual que tu, Dani, Olga y Carles y muchas otras personas que ayudan a los demás, yo intento hacer lo mismo al compartir lo que siento dentro de mi como lo mejor que puedo dar.
    Las personas podemos tener diferentes formas de acercarnos al Sendero, pero en lo esencial no somos tan diferentes como algunos creen.

    Gracias Marcos por tenerte de nuevo aquí.

    Un abrazo fraternal

    Marta 
  3. Gracias Marta por el artículo.

    "Repite un acto y tendrás un hábito; repite un hábito y tendrás una costumbre; repite una costumbre y tendrás un carácter; repite un carácter y tendrás un destino"


    Te quería indicar que no se si me ocurre a mi o a todos, pero cuando actualizas tu blog con nuevas entradas, no aparece la actualización. Yo como a menudo consulto tu blog soy consciente de cuando se produce una nueva entrada, pero por ejemplo en enlaces que tengo en mi blog hacia el tuyo, aparece como la última actualización de tu blog hace 4 meses.

    No se si es un problema de mi blog o del tuyo Marta, pero sería una lástima que gente que estuviese interesada no pudiese acceder a tus estupendas entradas por desconocerlo.

    Desconozco en donde está el problema pero te lo comunico para que seas consciente.

    Un abrazo 
  4. Olga i Carles (http://bellesaharmonia.blogspot.com22 de junio de 2012, 7:37Quan hi ha l'humilitat necessària crec que és quan arriba el moment d'aquesta vertadera conexió, que fa que entrem en contacte en el que som i així ser capaços de veuren's realment en el nostre pròpi mirall i en el dels altres per aaacedir d'una manera més oberta a la sabiduía que ja existeix dins nostre. En aquest moment tot flueix sense necessitat d'imposar res i d'aquesta manera les octaves superiors en la Consciència són un Sol de LLUm permanent.

  5. Gràcies.
    Una abraçada i petonets Marta.

  6. Es veritat, la vida és un mirall on ens hi podem veure reflectits si ens hi sabem mirar. Tot el de dins es reflecteix a fora i també a la inversa.
    Tal com dieu vosaltres s'ha de ser humil per reconèixer la realitat del que som.

    Una abraçada Olga i Carles

    Marta